Hem > Bekännelser, Bild, Bloggtorka, Diverse > Mrs Li gör en tavla

Mrs Li gör en tavla

17 maj, 2009

skags_udde

… och får mig att bjuda på några litografier. Nu har jag skaffat mig fyra stycken billiga blad.  Just nu vet jag inte om jag ska banna Mrs Li eller ej 😉 för att hon triggade igång mig. Jag får nog vänta tills jag sett trycken ”live”. Jag kan kanske ha dem på dass?

  1. 18 maj, 2009 kl. 00:15

    På dass??!! Du med mig vilja skämta aprillo!?? Med en snygg ram och passepartout (eller hur det nu stavas) så blir just den här bilden ett smycke i ditt hem. Skulle tveklöst vilja ha den själv!

    • vildhunden
      18 maj, 2009 kl. 05:09

      Hej!
      Jo, jag ”skämta aprillo”. I synnerhet ifråga om den här som jag blev mycket förtjust i 🙂 Men faktum är att jag vill se dem först IRL innan jag bestämmer vad som händer med dem. Faktum är att jag mycket väl kan tänka mig att ha någon av dem på ”dass” (toaletten).
      Ha en bra dag! 🙂

  2. 18 maj, 2009 kl. 23:04

    Men den är ju fantastisk ju! Inte behöver du banna mig för den bildens skull 😉

    • vildhunden
      18 maj, 2009 kl. 23:15

      Jag tror inte det kommer att ske heller 😀
      Om ett par dagar så vet jag hur trycken ser ut 🙂
      Ha det gott! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.