Hem > Bekännelser, Diverse > Ord & Bild

Ord & Bild

25 maj, 2009

Så heter den blogg jag nyss skapat. Ord & Bild är bloggen där jag så småningom kommer att lägga fotorelaterat material däribland ”Fototriss”. Just nu finns där inget annat än ett publicerat utkast till programförklaring. 🙂

”Min avsikt är försöka blogga sparsamt här, men skriva mer om foto och mina tankar om fotografering. Mest för min egen skull – men också för andra som eventuellt är intresserade.”

När det finns material publicerat på Ord & Bild så kommer jag att lägga ut länken i min Blogroll (troligen hamnar det under Fotorelaterat).

Kategorier:Bekännelser, Diverse
  1. 25 maj, 2009 kl. 13:44

    Se upp så du inte får andra ord&bildare på nacken. En del som är namne kanske är kitsliga. Men först till kvarn borde gälla.

  2. vildhunden
    25 maj, 2009 kl. 14:18

    Det stämmer! Det var kanske inte så konstigt att det lät välbekant när förslaget ramlade ner från WordPress.

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.