Hem > Bloggtorka, Musik, Shopping > Ginza, mitt Ginza!

Ginza, mitt Ginza!

3 juni, 2009

Så kan det gå när jag letar ”Muswell Hillbillies” på Ginza. Lätt som en plätt går det att klicka iväg en beställning  på fem CD-skivor med ; Joe Williams, Little Junior Parker, Rolf Wikström och Cassandra Wilson. Samtliga utom Cassandra Wilson bör ramla in genom dörren i början på nästa vecka. Och jag som trodde att jag slutat lyssna på musik!

Men inga Muswell Hillbillies. 😦

Kategorier:Bloggtorka, Musik, Shopping
  1. 4 juni, 2009 kl. 16:35

    Litet tips på bilutflykt i sommar. Fotoutställning, Sune Jonsson, Fotomuseét i Sundsvall. Utställningen tillkommen på initiativ av fotograf Bruno Ehrs. Pågår till 5/9. Packa stektäggsmörgåsar och dra dit! Ginzakram! 🙂

    • vildhunden
      4 juni, 2009 kl. 17:37

      Tack för tipset 🙂
      (eller påminnelsen) 😉
      Utställningskram 🙂

  2. "Österbottniskan"
    4 juni, 2009 kl. 20:23

    Man kan väl inte leva utan musik?? Så fortsätt lyssna du!! 🙂

    • vildhunden
      4 juni, 2009 kl. 21:46

      Klart man kan leva utan musik 😉
      Men vad blir det för liv? 🙂

  3. 4 juni, 2009 kl. 21:45

    En klassiker. Just så går det alltid, i alla fall i stort sett alltid, till.

    • vildhunden
      4 juni, 2009 kl. 22:24

      Hmm… är du också lätt att förleda? Det trodde jag inte om dig? 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.