Hem > Mode, Shopping, Stil > Rappson

Rappson

15 juni, 2009

rappson_ruta

Dagens skjorta! 🙂 En ny rutig skjorta från Rappson i 100% bomull. ”Easy Care” behandlad bomull med isydda tvättråd. Tunn, lätt och mjuk. Känns lite för stor och rymlig för min kropp men en vardagsskjorta för 31 kronor är ju inte fy bubblan.  🙂

Kategorier:Mode, Shopping, Stil
  1. 15 juni, 2009 kl. 12:38

    En händig skjorta må jag säga!

  2. 15 juni, 2009 kl. 13:47

    Dagens Godis! 🙂 Snygg skjorta, om du tycker att den är lite stor kan du ha den öppen och kavla upp ärmarna, och ha en T-shirt under. Vråååååålsnyggt! Fy bubblankram på dig vildhunden! Det blir bara bättre! 😉

  3. 15 juni, 2009 kl. 20:46

    Kan Barbros råd funka på mig också? Jag har också köpt kläder i dag, fast inte för 31 spänn. Vildhunden, din blogg börjar bli verkligt nischad hörru. 😉

    • vildhunden
      16 juni, 2009 kl. 20:43

      Det är jag fullständigt övertygad om. I synnerhet med tanke på var du var och handlade. Det är bara att knäppa upp och låta det (skjorttyget) fladdra fritt 😉

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.