Hem > Politik > Är det piratpartister som våldtar?

Är det piratpartister som våldtar?

16 juni, 2009

Jag blir inte klok på vad riksdagsledamoten Annika Qarlsson menar. Vet hon det själv? Jisses. Läs här! Berätta sedan för mig hur hon tänker!

Det är den eminenta Hyenan som ska ha äran för att jag läste  Qarlssons blogg 🙂

Kategorier:Politik
  1. retstickan
    16 juni, 2009 kl. 16:41

    *Ruskar på huvudet* Är du säker på att hon tänker? Det är inte jag! Det är ju lika korkat att säga som om någon skulle påstå ”Att inga centerpartister kan prata engelska” för att Torbjörn inte kunde det…

    • vildhunden
      16 juni, 2009 kl. 20:46

      Menar du att det finns centerpartister som kan tala engelska? Jag trodde de bara talade bondska. 😉

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.