Hem > Mode, Shopping, Stil > Inte bara skjortor

Inte bara skjortor

17 juni, 2009

eccoskorJag har inte bara bjudit på skjortor. Det har även ropats in ett halvt dussin tallrikar, tvenne hattar, manchettknappar och ett par skor från Ecco. Ett par vanliga skor i mycket gott skick. Ja frågan är hur många gånger de suttit på en fot innan jag fick dem av brevbäraren? Men säger säljaren att de var begagnade så var de säkert det. Priset blev 249 kronor. Helt acceptabelt.

Kategorier:Mode, Shopping, Stil
  1. 18 juni, 2009 kl. 07:12

    Du har verkligen kommit igång.

    Jag hade tänkt sälja men har inte kommit dit ännu.

    Jag hörde på Draksådd att ett fruktat ogräs – fast en blomma såldes på Tradera som en härdig och stark perenn. Allt går att sälja med mördande reklam. Draken nr 1 var där men det var inte hon som berättade om ogräset. Men hon hjälpte mig 😀

    • vildhunden
      20 juni, 2009 kl. 09:02

      Du fick väl inte sår i öronen? 😉

  2. 19 juni, 2009 kl. 13:01

    glad midsommmar!!!!!

    förresten har jag fixat lite med kommentarsfunktionen, hoppas inte det ställer till det. men du har ju wordpress och är på så vis registrerad, jag hoppas det funkar!!!

    mååååånga kramar!!!!!!

    • vildhunden
      20 juni, 2009 kl. 09:06

      Det fungerar att kommentera hos dig 🙂
      Midsommarkraaaaaaaaam! 🙂

  3. 19 juni, 2009 kl. 16:43

    Det gäller att sko sig! Önskar dig en riktigt fin midsommarhelg vildhunden! Eccokram! 🙂

    • vildhunden
      20 juni, 2009 kl. 09:08

      tack! 🙂 Önskar dig en bra fortsättning på midsommarfirandet och en trevlig helg!
      Sulkram 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.