Hem > Tankar > Kom just på

Kom just på

21 juni, 2009

…att om jag dog här i just detta nu, så skulle ingen sakna mig förrän tidigast den 25:e. Skulle jag istället dö efter den 13 juli så skulle jag nog få ligga tills jag blev ett med köksmattan. Så kan det vara här i livet. Eller döden.

Kategorier:Tankar
  1. 21 juni, 2009 kl. 13:02

    Nähä du, bloggar du inte så kommer jag och söker upp dig! 🙂 Köksmattakram!

    • vildhunden
      21 juni, 2009 kl. 13:23

      Hujedanemej. 😉
      Det är nog bäst att jag håller bloggen vid liv åtminstone fram till i september 🙂
      13 julikram 🙂

  2. ab
    21 juni, 2009 kl. 20:35

    Samma här.

    • vildhunden
      22 juni, 2009 kl. 07:48

      Ja. Det är nog så för många. För den döde kvittar det förstås.

  3. Ettan
    21 juni, 2009 kl. 21:16

    Är inte detta ett alldeles ovanligt oblygt sätt att testa hur mycket alla dessa kvinnor som så troget verkar följa dig och ditt (blogg)liv verkligen bryr sig? Det liknar nästan någon sorts ”bondfångeri” eller kanske möjligen någon sorts omvänt bondfrieri? Är det så dags? Låt dom i så fall komma och ta hand om dig!

    Förresten vore det väl ett förfärligt slöseri att ens fundera i sådana banor, så många nya fina skjortor som du verkar ha numer.

    Ettan

    • vildhunden
      22 juni, 2009 kl. 06:32

      Välkommen!
      Jag tycker det är mycket trevligt när folk som läser kommenterar. Men det står var och en fritt att läsa eller inte läsa, kommentera eller inte kommentera. Vill man ägna sig åt ”bondfrieri” så är väl ”dejtingsajter” betydligt mer givande än bloggosfären? F ö så ersätter jag bara utrensade skjortor med ”nya”.

  4. Retstickan
    21 juni, 2009 kl. 22:27

    HAHAHA…Där fick du på ”pälsen”…plats i korgen….

    • vildhunden
      22 juni, 2009 kl. 06:32

      Jag är alltid på plats i korgen 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.