Hem > Mode, Pengar, Shopping, Stil > Man må schwettes nalta

Man må schwettes nalta

21 juni, 2009

Här sitter jag, biter på naglarna och svettas 😉 Varför? Jo, jag har lagt ett bud på en skjorta i egyptisk bomull från Sand. Inte för att jag vet om Sand gör ”fina” skjortor men egyptisk bomull lär vara den bästa enligt Wikipedia och jag gillade skjortan. Så jag lade ett maxbud på 175 kronor och just nu har jag det högsta budet med 17 minuter kvar. Men jag ger mig sjutton på att jag kommer att bli överbjuden. Därför sitter jag och hoppas att ingen annan vill betala mer för just den skjortan. Men… det finns en skjorta till från Sand på Tradera och den är redan uppe i 260 kronor med mer än fyra timmar kvar. Så om 16 minuter ramlar det in ett mejl som säger att jag är överbjuden. Det är jag övertygad om.

Tills dess ska jag schwettes nalta och hålla mina tummar för jag går inte högre. Tror jag sätter på lite kaffe istället för att häcka vid datorn 🙂

Edit: Grattis! Du har vunnit budgivningen i auktion 94250988, SAND skjorta, Egyptisk bomull, stl 39, anv 2 ggr. Ditt vinnande bud var 159 kr. Puh! 🙂

Kategorier:Mode, Pengar, Shopping, Stil
  1. 21 juni, 2009 kl. 19:04

    He lönsch sä å schwettes! Grattis! Nu ser jag fram emot mannekängning i Sandskjortan! Egyptisk kram! 🙂

    • vildhunden
      22 juni, 2009 kl. 06:35

      Jo det gick vägen 🙂 Du vet att jag mannekängar för dig. 😉
      Naltakram 🙂

  2. Hondjuret
    22 juni, 2009 kl. 09:30

    Har du lärt dig mannekängposen nu?
    🙂

    • vildhunden
      22 juni, 2009 kl. 10:08

      Nej och jag misstänker att jag inte kan lära mig modebloggsposen heller. Men det är kanske skillnad på män och kvinnors poser? Fast skjortor kan ju visas beskuret 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.