Kallt eller svalt?

23 juni, 2009

Nog inbillade jag mig att det skulle blåsa rejält kallt ur AC:n idag när det verkligen behövdes i dagens supervärme. Men det kvittade lika om jag ställde in temperaturen på 20° eller 14°. Likt förbaskat blåste det bara svalt. Läckage? För lite köldmedium? Blir väl till att lämna bilen till en kylfirma för påfyllning. Här hade jag sett fram emot en kall kupé men därav blev det intet. Aldrig får man vara glad.

Bilskrälle!

  1. 24 juni, 2009 kl. 07:17

    Ja, nog är det väl typiskt. Fina bilar med mycket teknik ska bara fungera. Hoppas du får coola ner dig 🙂

    • vildhunden
      27 juni, 2009 kl. 19:49

      Det värsta är att jag inte vet om den fungerade tidigare. I vintrras behövdes den ju inte. Blir till att fixa det i vilket fall som helst.

  2. retstickan
    24 juni, 2009 kl. 13:44

    ..Coolar du inte ner dig…så har du ju en het fransyska… 😀

    • vildhunden
      27 juni, 2009 kl. 19:51

      Hon är så het så het 😦

  3. 25 juni, 2009 kl. 21:01

    Jodå, du får visst vara glad! Sätt dig på en ispåse med bar rumpa. Nog blir det kallt och skönt då. 🙂 Läckagekram!

    • vildhunden
      27 juni, 2009 kl. 19:53

      Äh… 😦 😉
      Värmekram 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.