Hem > Diverse, Grinig gubbe > Schenker suger

Schenker suger

30 juni, 2009

Ditt paket /… /är nu på väg via oss på DB Schenker till dig. Du kommer få en avisering via e-post när paketet finns att hämta hos ditt paketombud. Ditt paket levereras vanligen mellan 2-4 arbetsdagar efter att paketet är skickat från avsändaren. Lite beroende på inlämningstid och var i landet paketet skickas ifrån kan det ibland ta 1-2 dagar extra.

Önskar du följa ditt paket via vår paketsökning, klicka här.

Vänliga hälsningar,
Schenker Privpak AB

Jag klickade och klickade. Ja, jag har klickat mig alldeles blå men inte har det lilla paketet kommit fram ännu. Trots att paketet har befunnit sig under transport till paketombudet sedan kl. 04.30 den 29 juni. Går Schenker ut med paketen? Så måste det vara naturligtvis. Små lätta paket distribueras fotledes och aviseringen till mottagaren sker medelst brevduva.

Det är kanske läge för DB Schenker att byta namn till DB Schanker?

SCHENKER SCHANKER ”SUGER ÅSNEBALLE” för att nu låna ett uttryck från Tant M!

Status Tid Beskrivning
UNDER TRANSPORT 2009-06-29 04:30 Paket transporteras till ombudet.
SORTERAD 2009-06-26 12:39 Paket har passerat sorteringsterminal.
INLÄMNAT PAKET 2009-06-23 17:21 Paketet är skickat av avsändaren.
INVÄNTAR PAKET 2009-06-22 23:04 Elektronisk förhandsinformation mottagen från avsändare
Kategorier:Diverse, Grinig gubbe
  1. 30 juni, 2009 kl. 17:27

    En skjorta? Ser fram emot foto!

  2. 30 juni, 2009 kl. 20:27

    Jag med! Jag med! Jag med! 🙂 Sorteringsterminalskram!

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.