Hem > Bloggtorka, Pengar > Frisör sökes

Frisör sökes

27 juli, 2009

Det är synnerligen irriterande att jag inte slank in och klippte mig när jag passerade skylten med ”Klippning 150:-”. Jag förmodar att det var ett bra pris för en klippning av en fårskalle. Det som irriterar mig mest är att jag inte vet var någonstans jag såg erbjudandet. Nu blir jag tvungen att ta fram maskinen och frisera skulten på egen hand. Det har jag gjort förr så det ska väl gå även denna gång. Ja ja…

Fårskallar kräver en sax i ullen då och då!

Kategorier:Bloggtorka, Pengar
  1. 30 juli, 2009 kl. 21:57

    Du har väl inte klippt bort dig helt och hållet vildhunden? Synd att du missade skylten, 150 spänn för en klippning i dagens läge är GRATIS! Nåväl, hoppas allt är bra med dig och att du hittar nån trevlig dam att språka med på dina rymdresor. Skultkram! 🙂

  2. 31 juli, 2009 kl. 11:46

    Klippa sig själv med maskinen är inte lätt. Jo, om man tar samma likadant över hela skallen.

    Du skulle hittat nån händig människa som du kan göra arbetsbyte med. Sätt upp en lapp på affären. Hon/han har säkert nån stol som behöver limmas eller nån låda som är kärv.

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.