Hem > Bloggtorka > Varifrån?

Varifrån?

27 juli, 2009

Jag hinner inte mer än vända ryggen till och åka en sväng fram och åter till IKEA så svämmar diskhon över av en jättedisk med kastruller, glas, tallrikar, bestick och köksredskap av diverse slag.

Vem bär hit all disk när jag inte är hemma?

Kategorier:Bloggtorka
  1. Retstickan
    27 juli, 2009 kl. 23:31

    Men det är ju självklart, Inga så klart. Harman i efternamn 😀 hon som du träffade på NK 😉

  2. 29 juli, 2009 kl. 12:26

    Jag brukar undra vem som bär hem alla tomflaskor. För inte är det jag.

  3. 5 augusti, 2009 kl. 19:46

    Det är antagligen samma ofina person som slänger en massa smutstvätt på golvet i mitt sovrum. Tjära och fjädrar väntar när jag hittar den skyldige.

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.