Hem > Arbete, Bostad, Grinig gubbe > Med anledning av din ansökan

Med anledning av din ansökan

20 augusti, 2009

… får vi meddela att platsen tillsatts med annan sökande. Dina ansökningshandlingar sparas och gallras ut efter två år enligt Riksarkivets författningssamling 2004:1 § 2.

Jaha den paragrafen. Ordning och reda ska det vara.


Byrackan skällde ut tidningsbudet halv fem i morse. Just nu är det någon annan hund som leker bandhund i trapphuset 😦

Kategorier:Arbete, Bostad, Grinig gubbe
  1. LillaTanten
    20 augusti, 2009 kl. 20:28

    Gaaaah! Det där svaret har jag också fått…..ett ANTAL gånger och det är lika kul varenda gång. Varför spara mig om de ändå inte vill ha mig liksom? *muttrar*

  2. 21 augusti, 2009 kl. 06:58

    Har aldrig hört talas om den paragrafen? Märkligt – beror kanske vilka typer av jobb man söker. Men visst undrar man sparar av vilken anledning då? Vem tittar på dom…sen?

  3. vildhunden
    24 augusti, 2009 kl. 17:21

    Jag skickade tillbaka brevet med en begäran om att de skulle returnera min ansökan. Idag fick jag ett mejl att min ansökan kommer att returneras. 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.