Hem > Grinig gubbe > Nu var det dags igen

Nu var det dags igen

25 augusti, 2009

Klockan 04.48 kom tidningsbudet. Nu skäller hunden! Men mystiken ökar. Varför stapplade grannen nerför trappan halv fem? Gick han verkligen ner i källaren? Det lät så.

Kunde han inte hållit sig hemma tills tidningsbudet hade kommit?

Kategorier:Grinig gubbe
  1. 25 augusti, 2009 kl. 18:23

    Har han nån i källaren också som han sover hos?

    • vildhunden
      26 augusti, 2009 kl. 13:14

      Källargubben har jag hört talas om 😀
      Så det finns kanske en källartant också? 🙂

  2. 27 augusti, 2009 kl. 21:36

    Men du MÅSTE ta itu med eländet! Gör det NU! Sömnen är viktig, men det vet du redan. Skallkram!

    • vildhunden
      28 augusti, 2009 kl. 09:28

      Älskade BB! SKRIK INTE ÅT MIG! 😉
      Jag har talat med hangrannen som förklarade att det inte var hans hund som skällde utan hongrannens 😀 Det visade sig att hangrannen har hongrannens hund hos sig på nätterna för hongrannen har kattungar. Sa hongrannen när jag talade med henne igår. I går morse fick jag sova för då hade hangrannen hundarna instängda i sovrummet. Men i morse var det dags igen. Halv fem skällde hunden och väckte mig när tidningsbudet kom. Jag funderar på om hunden var instängd i köket i natt. Det lät nästan så.
      Budkram! 😀

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.