Hem > Diverse > Cyklistens våta dröm

Cyklistens våta dröm

3 september, 2009

carbon

Vikt: 6,7 kilo! Rek pris: 59.995 kronor

Bilden är ”lånad” från Nishikis hemsida

Kategorier:Diverse
  1. 3 september, 2009 kl. 19:43

    Stackars magen och huvudet, allt åker ju ner mot den lägsta punkten. Inget för mig, jag halvsitter hellre. Verkar som om kedjan är rätt osynlig med? 🙂

    • vildhunden
      3 september, 2009 kl. 19:53

      😀 Jag såg också att cykeln har en osynlig kedja. Kanske är det trådlös överföring av tankekraft? 😀
      Jag ska också ha en cykel där man ”halvsitter”. Halvsitter – vilket ord! Men jag tror jag förstår hur du menar 😀

  2. Gerd
    3 september, 2009 kl. 21:35

    Du får en skön resa till USA och kan lyssna på din live music och köpa en cykel där till bra pris, väl häftigt 59.995 kr

    • vildhunden
      3 september, 2009 kl. 21:39

      Visst är det ett häftigt pris! Tiondelen räcker för min del. Då finns det utrymme för en och annan CD-skiva också. 😀

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.