Hem > Bekännelser > Sad and lonesome

Sad and lonesome

5 september, 2009

I kväll är det pilsnerkväll. För första gången på nära en och en halv månad ska jag fylla buken och berusa hjärnan med tjeckisk pilsner.

Till ingen nytta alls.

Kategorier:Bekännelser
  1. Retstickan
    5 september, 2009 kl. 17:25

    Skål på dig! Jag ska också dricka alkoholhaltiga drycker i kväll ;)Men jag blir inte hemma, det blir vindragning i kväll så jag ska hämta ut vinsten från förra gången 🙂

    • vildhunden
      6 september, 2009 kl. 09:59

      Är du seg idag? 😀

  2. 5 september, 2009 kl. 18:59

    Klart att det är nytta med det. Att blåsa ut hjärnan emellanåt behöver vi alla. Ha nu en bra kväll och tänk på att jag tänker på dig vildhunden! Pilsnerkram! 🙂

    • vildhunden
      6 september, 2009 kl. 10:02

      😀
      Kära Barbro
      Jag vet inte om jag ska vara glad eller orolig för att du tänker på mig? 😉 *minns med fasa hotet om piskan*
      Gladkram 😀

  3. 6 september, 2009 kl. 09:47

    🙂 tjeckisk pilsner…hjälper nog att ta en in i dimman med. Vad dricker du?

    • vildhunden
      6 september, 2009 kl. 10:03

      Zlatopramen 🙂 Men så mycket dimma blev det inte. 😀

  4. JC
    6 september, 2009 kl. 18:29

    Vad kan man säga om ölen *SUCK*. Helt ute o cyklar ang ölsorter 😉

    • vildhunden
      6 september, 2009 kl. 18:59

      Men jag besökte också den lokala pizzerian. Där drack jag en Mariestad till pizzan men Zlatopramen är godare 😀

  5. JC
    6 september, 2009 kl. 22:29

    Gösser, Kilkenny (både ljus o mörk), Staropramen , Budweiser (originalet). Bara några tips sisådär 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.