Hem > Diverse, Tankar > Plötsligt blev det svettigt

Plötsligt blev det svettigt

6 september, 2009

Jag kom alldeles nyss ihåg att den 6 september har jag bloggat i tre år  och att jag någon gång hade bestämt mig för att lägga ner bloggen på treårsdagen. En snabb koll på det allra första inlägget jag skrev visade att jag mindes fel.

Den 24 september infaller treårsdagen. Aderton dagar kvar.

Kategorier:Diverse, Tankar
  1. 6 september, 2009 kl. 21:52

    Lägg av vildhunden! Du vet vad jag har sagt, jag kommer med piskan i högsta hugg! 😉 Dessutom ska jag se till att dina grannhundar MED ägare flyttar IN i öronen på dig. Så passa dig för att lägga ner! Infallskram! 🙂

  2. 7 september, 2009 kl. 07:25

    Det är fördelen med din blogg – att den är överskådlig och man får lite koll. Då vet jag att min blogg är äldre för jag började före dig.

    Ja, du vet vad vi tycker men beslutet är ditt. Tre eller fyra år? Spelar det nån roll? 😀

  3. vildhunden
    7 september, 2009 kl. 07:50

    @ Barbro Binda: You´re a voodoo lady! Fyller mig med skräck 😀
    Öronkram 🙂

    @ Bagarberta: Jag kan inte låta bli att blogga även om jag ibland är less på bloggeriet. Jag behöver bloggen som ett ”andningshål” 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.