Hem > Diverse > Bloggrullen

Bloggrullen

10 september, 2009

Den uppmärksamme läsaren av bloggen har naturligtvis redan noterat att länken i bloggrullen till ”Mofs …helt enkelt” är borttagen. Bloggen är raderad. Varför? ” En annan tid..en annan plats..ett annat liv..*Borta med vinden* Take care.” För att nu citera den efterlämnade skärvan, från en rolig blogg om en 38-årig kvinnas kärlek till träning och ”Gott och Blandat”.

Men det har även tillkommit några nya bloggar i rullen. Först är det två ”nygamla” bloggar som jag tappade under flytten från Blogspot till WordPress. Den ena är Motvallsbloggen och den andra Guld.

Sedan har jag även infört en nyfunnen blogg i min ”Bloggroll”. En blogg som jag fann denna vecka genom en kommentar hos Barbro Binda. Nämligen en läsvärd och välskriven blogg med underhållande vardagstexter som skrivs av Jernis. Har ni inte läst den tidigare så gör ett besök.

That’s all folks!

—–

Uppdatering (den 11 september)

Jag har nu lagt till ytterligare två länkar i Fotorelaterat. Nu är där länkat till fotograferna Mike Disfarmer och  Robert Doisneu.

Kategorier:Diverse
  1. Retstickan
    10 september, 2009 kl. 23:59

    🙂 Nu var han genast lättare att hitta Ja jag menar ju Jernis som du tipsade om. TACKAR för tipset. Det är en helt underbar blogg

    • vildhunden
      11 september, 2009 kl. 00:01

      ”en helt underbar blogg” 🙂 Har du skrivit det i hans blogg också? 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.