Hem > Diverse > Hjälp!

Hjälp!

11 september, 2009

Jag har försökt komma till Gubben vid Rämens blogg men får hela tiden upp ett ”404-meddelande” att den efterfrågade sidan inte finns. Någon som vet vad som hänt? Har Gubben raderat sin blogg? Eller är det bara ett tillfälligt tekniskt fel? Någon som vet?

Kategorier:Diverse
  1. 11 september, 2009 kl. 11:09

    Jag får samma resultat. Vi får hoppas att han inte suddat bort sig. Återkommer om jag har upplysningar, hans sonhustru bloggar också. Ha nu en bra helg, ät nåt gott och drick en kall öl. Gubbkram!

  2. 11 september, 2009 kl. 18:03

    Och, föga förvånande, samma här. Inte får Gubben göra så?! Nu står hoppet till sonhustrun.

  3. 11 september, 2009 kl. 18:31

    Gubben lever i alla fall, han har nyss kommenterat i min blogg. Så det finns hopp… Studskram! .-)

  4. Gubben
    11 september, 2009 kl. 20:47

    Hej min käre vildhund!
    Jag blir näst intill rörd av din omsorg om mig. Men jag har blivit så d-j trött på mig själv att jag tryckte på knappen

    ”vill du verkligen radera din blogg. Detta kan inte ångras”

    He he! Så klart jag tryckte!
    Nu får vi se vad som händer. Inspiration sökes. Under tiden kommer jag självfallet att fortsätta besöka dig – du har blivit viktig för mig!
    /Gubben

    • vildhunden
      12 september, 2009 kl. 10:24

      Ja du Gubbe. Du ställde till det i hjärnkontoret på mig. Att du var ”trött” framgick av ditt sista inlägg men att du skulle sluta så tvärt blev en överraskning för mig.

      Hoppas du kommer tillbaka när berättarlusten infinner sig.
      Ha det gott! 🙂

  5. 12 september, 2009 kl. 15:44

    Jag blev också lite snopen eftersom Gubben kommenterade hos mig nyligen och då gick jag som hastigast in och såg att det fanns lite nytt igen. Men hade inte tid att läsa och kommentera. Samtidigt förstår jag känslan. Jag kan också tröttna på mig själv och tänka ”Vem bryr sig?”.

    • vildhunden
      12 september, 2009 kl. 16:02

      Vem bryr sig? Ja det kan man ju fråga sig. Jag har då och då tänkt att jag ska sluta blogga men på något sätt så har bloggen utvecklats till ett ”andningshål” för min egen skull. Så jag fortsätter nog en tid till. 🙂

  6. 12 september, 2009 kl. 22:52

    …jaha Gubben tryckte på knappen. Han gjorde det…Undrar om jag skulle våga det…vilka Gubbar det finns:)

    • vildhunden
      13 september, 2009 kl. 00:05

      Jag tror att min blogg ska få vara kvar den dag jag lägger av. Åtminstone så länge att jag hinner med att spara ner den på hårddisken 😀

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.