Hem > Bild, Kärlek & sån't, Skannat, Småbild, Stil, Umeå > De tu skola bliva ett

De tu skola bliva ett

12 september, 2009

dia526

Vid Kälaviken i Skuleskogen månntro?

—–

Idag har de flera barn. Bara det yngsta bor hemma. Åren går 😀

Och nej. Det är inte jag som är nedbrottad 😀

  1. 12 september, 2009 kl. 23:28

    Ser ut som nån jag känner igen. 😀

    • vildhunden
      12 september, 2009 kl. 23:59

      Jo. Men nog är det så 😀

  2. Österbottniskan
    13 september, 2009 kl. 08:34

    Oj, jag som trodde du fångat oss på bild på vår semester! I alla fall har vi en likadan kaffepanna! 🙂 Vill härmed också meddela att jag har en ny titel…farmor! Det du! 🙂

    *Österbottniskan*

    • vildhunden
      13 september, 2009 kl. 08:55

      Kära farmor!
      GRATTIS! 🙂 Vill du försöka påskina att ni, vid er ålder, fortfarande tumlar runt i gröngräset och att ni kan resa er utan hjälp? 😀
      Bra, men lång semesterresa?
      Hälsa Mannen! 🙂

      • Österbottniskan
        13 september, 2009 kl. 09:41

        Tack!Min bästa titel någonsin! 🙂 Semesterresan pågick i tre veckor. Den var helt underbar, så många intryck att det tog flera veckor efteråt att smälta! Dessutom har jag ju både köpt hus o blivit farmor sedan dess, så vete tusan när man ska hinna med att smälta allt!! Men nu har vi egen gräsmatta att tumla runt på! 🙂

        *Österbottniskan*

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.