Hem > Diverse > Gubbens blogg

Gubbens blogg

12 september, 2009

Igår undrade jag var ”Gubben” tagit vägen. Svaret är att han helt enkelt dristade sig till att radera bloggen. Det blir inga fler skrönor och berättelser från snipans kajuta eller från Hembrygdsföreningens annaler. Lite trist och lite sorgligt tycker jag, som med glädje följt hans blogg under en tid. Men vi som gillade Gubben vid Rämen hoppas naturligtvis att han ska komma tillbaka när lusten infinner sig.

Lev väl Gubbe och ha det bra!

Kategorier:Diverse
  1. 12 september, 2009 kl. 22:48

    Min gubbe var uppe vid Rämen och fiskade i början av veckan. Han råkade på gubben (de känner varandra genom jobbet) och han berättade då att han hade skrivit några nya inlägg. När min gubbe sedan kom hem kikade talade han om det. Igår skulle jag läsa, då var allt borta. Jag känner som du och tycker det är trist och sorgligt. Jag hade följt hans bravader, äventyr och fina berättelser länge. Sedan var det bara error. Det blev liksom tomt. Vi får hoppas på återuppståndelse så länge…ja lev väl gubbe…

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.