Hem > Bekännelser, Nostalgi, Tankar > Gamla diabilder i bloggen

Gamla diabilder i bloggen

13 september, 2009

Jag har varit till huset och samlat ihop lite diabilder från de tider som flytt. Det är ingen ordning på dem. En del ligger lösa huller om buller. Andra ligger i buntar med en gummisnodd runt varje bunt. Ingen ordning alls. När jag lägger upp dem på ljusbordet så förstår jag att det är fotografier jag tagit men egentligen aldrig sett tidigare. De är nya för mig. I takt med att jag hittar foton som jag ”gillar” så skannar jag dem och slänger ut dem i bloggen. Det kommer att bli en salig röra och många bilder framöver i bloggen, misstänker jag.  Vad kan ni göra åt den saken då? Tja, inte vet jag. Ni kan protestera genom att kommentera. Ni kan sluta läsa i vredesmod och skriva av er i era egna bloggar. 😀 Eller så låter ni allt vara som vanligt 🙂

Det är min blogg. Mitt kungarike där jag diktatoriskt bestämmer. Här blir det massor med gamla foton framöver. Foton från 70-talets senare hälft i Umeå. Så nu var det sagt 😀

Men jag ska naturligtvis lyssna på era kloka synpunkter. Gillar ni det inte – RYT TILL! 🙂

  1. Retstickan
    13 september, 2009 kl. 18:34

    Nope inte ska jag skälla, möjligen kurra 😉 Gillar dina bilder!

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.