Ledare? Moi? Aldrig!

13 september, 2009

dia553

Vår Gård, Saltsjöbaden.

Upptäckten av diabilderna från Kooperativa Förbundets ledarutbildning på Vår Gård i Saltsjöbaden var som en smäll i solar plexus. Jag hade faktiskt glömt (eller förträngt?) att jag en gång i tiden gick Kooperativa Förbundets Industriers ledarutbildning. En utbildning som fick mig att byta inriktning på mitt liv. Jag bröt upp, flyttade till Umeå och skaffade mig en yrkesutbildning. Någon ledare blev jag aldrig. Resten är historia 😀

  1. Ia
    15 september, 2009 kl. 19:22

    Haha, där var jag på kurs för Domstolsverket i vintras.

    • vildhunden
      15 september, 2009 kl. 22:44

      Finns Vår Gård kvar i Kooperativa Förbundets ägo? Eller heter det COOP nu för tiden? Lärde du dig något då?

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.