Hem > Bekännelser, Diverse, Tankar > Alla goda ting är tre

Alla goda ting är tre

15 september, 2009

* Uppsök en frisör och låt denne klippa håret.

* Uppsök bilverkstaden och beställ tid för service.

* Uppsök son med sambo och prata bort en stund av eftermiddagen.

Att kunna skjuta upp saker till morgondagen är min specialitet. Undrar om jag ska upp det i min meritförteckning?

—-

Den som spar han har. Jag har sparat och har kvar tre goda ting 🙂

Kategorier:Bekännelser, Diverse, Tankar
  1. 15 september, 2009 kl. 16:48

    …nu för tiden ska det kallas CV = Curriculum Vitae= levnadsberäyyelse. 🙂

    • vildhunden
      15 september, 2009 kl. 18:23

      Levnadsberättelse! Just det. 🙂 Men jag skriver ingen CV utan en meritförteckning 😉

  2. 15 september, 2009 kl. 16:49

    …berättelse, y:et var i vägen…

  3. Retstickan
    15 september, 2009 kl. 18:42

    Man ska aldrig uppskjuta till morgon dagen det man kan göra i övermorgon ;)Så därför lever jag just nu i ett kaos, men vem vet det kan ju komma någon i morgon som vill fixa det 😀 så jag väntar till i övermorgon 🙂

    • vildhunden
      15 september, 2009 kl. 18:55

      Så ska man göra! 😀

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.