Hem > Diverse, Foto, Grinig gubbe, Tankar > Värdelösa foton!

Värdelösa foton!

15 september, 2009

De senaste fotografierna från 1:a maj i Umeå känns en smula ointressanta, tycker jag, när jag ser dem. Jag vill tro att jag har andra och ”bättre” bilder någonstans i kartongen.

Jag måste träna på att vara lite mer kritisk, kräsen och sparsmakad i fortsättningen när jag lägger ut fotografier. Mindre bilder – mera text? Och framför allt – bättre bilder!

—–

Kl. 22.48 Nu sitter jag här som en velpotta med fler skannade negativ från nedanstående demonstrationer.  Hur göra? Lägga ut dem? Vilka krav ska jag ställa på fotografierna? Kanske ska jag skippa allihop?

  1. 15 september, 2009 kl. 23:01

    Här skippas ingenting! Lägg ut, annars kommer jag med piskan! 😉 Fast mest underhållande för MIG är bilder på miljöer, där jag blir påmind om hur det såg ut förr. Men denna blogg är ju inte ämnad endast för mig. Kravkram! 🙂

    • vildhunden
      15 september, 2009 kl. 23:16

      Kära Barbro Binda! 🙂
      Bara du inte kommer dragandes med pilbåge och vidhängande ”Cupido” så…lägger jag väl ut resten 🙂
      Bildkram 🙂

  2. 16 september, 2009 kl. 07:41

    Jag tänker – tänk va folk engagerade sig förr i tiden. Inte bara yngre utan i alla åldrar. Men visst är det kul med miljöerna också. Sen spanar jag efter folk jag känner 😀

    • vildhunden
      16 september, 2009 kl. 08:13

      Jag tror det var så att väldigt många var engagerade och engagemanget syntes ute i samhället.

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.