Hem > Diverse, Kläder, Pengar, Tankar > Åtta skjortor

Åtta skjortor

17 september, 2009

…har jag sorterat ut just nu. Fler ska det bli som jag ska skänka till Arbetarmuseets loppis där behållningen går till museets fortsatta överlevnad. Varje söndag eftermiddag har de loppis på museet stod det på en anslagstavla. Men inte tänkte jag på att kolla om det fortfarande var aktuellt. Kanske bäst att ringa telefonnumret som stod angivet längst ner på lappen? Det får bli i morgon för någon ficklampa har jag inte här. Måste man inte ha det? Dessutom ska jag fara över till huset och se om det finns ett dussin plastgalgar som jag kan skänka tillsammans med skjortorna. Mina trägalgar vill jag ha för mig.

Väck små, stora och fula skjortor! 🙂

—–

Hur kommer det sig att jag har missat en loppis tvärs över gatan? 😦

Kategorier:Diverse, Kläder, Pengar, Tankar
  1. 18 september, 2009 kl. 22:03

    Ja väck skjortorna, dom har sovit alldeles för länge. Hehehe! Loppiskram! 🙂

    • vildhunden
      19 september, 2009 kl. 11:36

      😀
      Galgkram 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.