Hem > Bekännelser, Mode, Shopping, Tankar > En skjorta räcker

En skjorta räcker

17 september, 2009

En skjorta på Tradera räcker för att jag genast ska triggas igång och börja nosa efter fler än denna från The Shirt Factory. Då dyker det upp skjortor från Stenström och Eton som varit skyltexemplar tillsammans med en skjorta från Melka. Ännu längre ner ytterligare en skjorta från The Shirt Factory!

Jag sparar hem foton som öppnas i Elements. Justerar kontrast och nivåer för att försöka se om ”skyltfönstret” medfört några färgförändringar.  Hm… svårt att se är det. Men kanske är de värda en hundring eller så? Så får det bli. Den som bjuder över får ta skjortan. Eller? Det är hiskeligt svårt att sia om hur jag kommer att reagera när jag sitter där med mejlet om att jag blivit överbjuden. Kommer tävlingsinstinkten att väckas? Eller kommer det att vara tanken på nypriserna som får mig att gå igång? Eller kommer sparsamhet och förnuft att råda? Tills vidare vilar jag på hanen och bidar min tid. Och medan jag bidar så tvättar jag.

  1. 17 september, 2009 kl. 17:42

    Du är ju skjortnörd, helt klart! Du kan icke motstå dem alla, erkänn! Fast lite nyheter skadar ju inte, dom andra har jag ju redan sett… 😉 Melkakram!

    • vildhunden
      17 september, 2009 kl. 21:14

      Medges. Det är svårt ibland 🙂
      Skyltkram 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.