Hem > Bloggtorka, Diverse, Tankar > Slapparlördag

Slapparlördag

19 september, 2009

…och så ska det förbli hela helgen tror jag. 🙂

—–

Kl 14.07. Håller vädret i sig så tror jag att morgondagen ska ägnas åt att städa och tvätta bilen samt umgås med sonen i huset. Stackars son. 😉

Kategorier:Bloggtorka, Diverse, Tankar
  1. 19 september, 2009 kl. 22:22

    Ja, här är det också slappt. Kanske mer anatomiskt…men va fan, man har väl rätt att bli gammal! Inte tror jag sonen har nåt emot att umgås med vildhundspappa, varför skulle han ha det? Jag tycker inte att du är snäll med dig själv nu. Satsa på bilgnugg i morgon du, se till att kromen blixtrar i dess nos. Städkram! 🙂

  2. 20 september, 2009 kl. 20:38

    Låter skönt, tycker jag!

  3. 20 september, 2009 kl. 21:31

    ”Slappa pappa” som det heter.

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.