Hem > Bekännelser, Tankar > Tre år idag

Tre år idag

24 september, 2009

Den 24 september 2006 skrev jag mitt första inlägg. Det är alltså på dagen tre år sedan jag började blogga hos Blogger (blogspot). Därtill inspirerades jag av Bagarberta. Jo, jag vet att jag brukar påstå att hon ”tjatade” så hemskt men det påståendet är inte helt med sanningen överensstämmande. Det fanns naturligtvis också en omedveten önskan, att för mig själv bearbeta den cancerdiagnos som jag då fått, har jag insett så här efteråt.

Då och då har jag övervägt att lägga ner bloggeriet men varje gång så har jag återvänt. Att blogga har med tiden blivit som en drog och låt mig säga att till beroendet har alla mina ”bloggvänner” bidragit. Utan alla er som läser och kommenterar i bloggen så hade den nog varit avslutad vid det här laget.

Jag höjer mitt glas och dricker Er skål kära bloggläsare!

Kategorier:Bekännelser, Tankar
  1. Retstickan
    24 september, 2009 kl. 18:14

    Skålar tillbaka, och önskar dig många bloggår till 🙂

    • vildhunden
      24 september, 2009 kl. 18:24

      Tack du! 🙂
      Visserligen skulle jag lägga ner på treårsdagen men Barbie Binda hotar med piskan och du med telefonterror 😉 så jag fortsätter nog ett tag till. 😀
      Grattis på dig också! Du var först med att kommentera både då och nu 😀

  2. 24 september, 2009 kl. 19:39

    Skål och grattis vildhunden! Jag är så glad att du fortsätter blogga, det skulle bli väldigt tomt utan dig. Lägger du ner så vet du vad som händer… 😉 Treårskram!

    • vildhunden
      26 september, 2009 kl. 23:15

      Skål! 🙂
      Nej, jag vet inte vad som händer. Berätta! 😀
      Återvändarkram 🙂

  3. 24 september, 2009 kl. 20:00

    Hatten av för alla uthålliga! Jag har själv gått lite på halvfart senaste tiden och inte hunnit lulla runt på nätet. Så är det bara ibland.

    • vildhunden
      26 september, 2009 kl. 23:21

      Tack 🙂
      Ibland är det halv- och helfart. Eller stiltje 🙂

  4. 24 september, 2009 kl. 20:03

    Skål!

    • vildhunden
      26 september, 2009 kl. 23:21

      Skål! 🙂

  5. 24 september, 2009 kl. 21:06

    Skål min bäste Vildhund och må jag få fortsätta att finna dig här – länge!

    • vildhunden
      26 september, 2009 kl. 23:22

      Tack redaktörn! 🙂
      Jag blir väl kvar här tills F*n själv hämtar hem mig 😉

  6. 25 september, 2009 kl. 13:24

    Grattis på 3 årsdagen 🙂

    • vildhunden
      26 september, 2009 kl. 23:23

      Tack! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.