Hem > Bild, Dator, Diverse, Foto, Poladroid > ”Polaroidfoto”

”Polaroidfoto”

25 september, 2009

Hos Stationsvakt fann jag en länk till Rollip där man med ett par klick kan förvandla sina bilder till Polaroidfoton. Lätt som en plätt. Jag valde en gammal bild som låg på skrivbordet och resultatet blev detta. Ganska skoj 🙂

breakpola

Kategorier:Bild, Dator, Diverse, Foto, Poladroid
  1. 25 september, 2009 kl. 21:11

    Läckert broder! Så där sprattlig blir du när kameran äntligen kommer. Trevlig helg på dig vildhunden! Plättkram! 🙂

    • vildhunden
      26 september, 2009 kl. 23:25

      Så där sprattlig blir jag aldrig. Inte ens när jag var som sprattligast var jag så sprattlig som denne yngling. 🙂
      Polaroidkram 🙂

  2. 26 september, 2009 kl. 20:20

    Vilken stark arm.

    • vildhunden
      26 september, 2009 kl. 23:26

      Ja, dom blev så där en del ”breakdancers”. 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.