Hem > Diverse, FED, Resor, Tankar > On the road again

On the road again

29 september, 2009

Jag ska följa Retstickans råd om att gå i terapi åka på turné. I morgon vid lunchtid är jag på rull söderut mot Stockholm (om inte himlen faller ner på mitt huvud). Det ska bli en intressant resa. Vad packar man för 24 timmars bortovaro? Packa lätt kan jag inte; om jag inte skippar tio kilo kamerautrustning förstås. Det får bli lätt kamerautrustning. En digital kamera och en FED–2 samt monopoden. Kowan och stativet får stanna hemma. Säng och sänglinne samt lite kläder i en väska och jag är klar.

Nu är det dags för te och ett par äggmackor känner jag. Sedan bör jag nog börja plocka fram, vad som ska packas, om schemat ska hålla.

Kategorier:Diverse, FED, Resor, Tankar
  1. 29 september, 2009 kl. 21:43

    Nämän, va faan! Fel HÅLL!!! Roadkram! 🙂

    • vildhunden
      29 september, 2009 kl. 22:13

      Va? Fel håll? Men är inte Umeå en av Stockholms norra förorter sett från Kiruna? 😉
      Lättkram 🙂

  2. 30 september, 2009 kl. 22:30

    Jag tror du far mot U…..A?

    Har jag rätt eller har jag rätt? 😀

    • vildhunden
      2 oktober, 2009 kl. 23:26

      Fel… och fel. Eller har du rätt eller rätt? ¸ Glöm inte att fyra kan vara mindre än tre. 😀

  3. 3 oktober, 2009 kl. 23:14

    😦 jag hade fel – sånt svider för en som brukar ha rätt nästan jämt.

    • vildhunden
      4 oktober, 2009 kl. 10:53

      🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.