Hem > Bild, Bostad, Diverse, Fåglar, Foto, Tankar > Sovdags

Sovdags

4 oktober, 2009

anka

Det är dags att lätta från stolen och landa i sängen. I morgon väntar en dag fylld av tankar och funderingar. Kanske också ett samtal med någon på Arbetarmuseet? För att inte tala om det ambitiösa program för morgondagen som jag har lagt upp i tanken. Det mest krävande blir säkert att upprätta en ”att göra lista” 🙂

Jag inser att jag måste ta tag i ”saker och ting” på ett mer strukturerat sätt. Det håller inte att planlöst drälla runt och dutta med än det ena och än det andra. Det händer inget i lägenheten. Efter en liten stund ser allt ut som vanligt och detta vill jag icke längre.  Här ska röjas, tvättas fönster och möbleras om! Allt sker dock inte i morgon. Vackert är om det är avklarat denna eller nästkommande vecka. För listan blir lång misstänker jag.

Kategorier:Bild, Bostad, Diverse, Fåglar, Foto, Tankar