Hem > 70 – tal, Bild, Diverse, Kläder, Mode, Shopping, Stil > Traderian, tradera

Traderian, tradera

4 oktober, 2009
tekopp

Tekopp, Ruska från Arabia

Nu väntar jag bara på att de sista ”auktionsfynden” ska komma. Fyra tekoppar från Arabia. Sedan ska jag lugna ner mig och inte köpa på mig mer kläder, husgeråd eller prylar. Först måste jag få ordning på alla prylar och ting  jag redan har. Visserligen finns det en mycket fin ljusbrun engelsk duffel som jag bjudit på men den blir dyr. Jag tror att jag ska lugna ner mig. Men så är det ju den där nya rocken i Kashmir/ull…  och den där karotten med lock förstås 🙂

Denna sväng resulterade Traderandet i en ny jacka från Dunderdon, en mycket fin lodenrock, en ny kavaj från Hugo Boss, nya byxor från Tiger och ett par skjortor samt ovanstående tekoppar som jag sökt då och då.

—–

Bilden är ”lånad” från auktionen.

