Hem > Bostad, Diverse, Kläder, Tankar > Klädgarderob i tyg

Klädgarderob i tyg

5 oktober, 2009

Kan det vara något för mig? Minns att jag och Ettan hade klädgarderober i tyg som vi förvarade kläder i tillsammans med malmedel. Dessutom hade vi en tyggarderob med hyllor där tröjor förvarades när de inte användes. Mycket praktiskt. Nu tänkte jag mig en garderob i källaren där ”sommarplagg” skulle kunna få hänga under vintern. Och se! Garderober i tyg finns på Överskottsbolaget och även på Biltema!  I synnerhet Biltemas stora garderob verkar ha fler användningsområden, än enbart klädförvaring, att döma av forumet hos Swecan. 😀

Frågan är om jag ska betala 49 kr för en till synes ”uschlig” garderob eller 179 kr för något som verkar vara betydligt rejälare. Antar att det är bäst att kolla in dem först men Biltema verkar ha ett bredare sortiment överlag.

Kategorier:Bostad, Diverse, Kläder, Tankar
  1. dasdasd
    16 oktober, 2009 kl. 20:52

    Hehehe!!!

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.