Hem > Bekännelser, Dravel, Shopping, Tankar > Vill ni se en stjärna?

Vill ni se en stjärna?

12 oktober, 2009

Jag är en ”sucker”. En ”shopaholic” på Tradera. Det är bevisat eftersom jag t o m fått diplom för mitt handlande.

diplom_100

Kanske dags att sluta?

  1. 12 oktober, 2009 kl. 23:07

    GRATTIS!!! Nej, sluta för fasen inte! Så många snygga skjortor på en och samma karl ser man inte varje dag. Nja, nu ser vi ju inte dina skjortor VARJE dag, och inte har du alla på dig samtidigt heller…men i alla fall. Sov gott vildhunden! Diplomkram! 🙂

    • vildhunden
      13 oktober, 2009 kl. 20:53

      Men mina skjortor ryms inte i garderoben längre 😦 😉
      Stjärnkram 🙂

  2. Retstickan
    13 oktober, 2009 kl. 00:21

    Nej för tusan, tänk vad dyrt det ska bli när du måste betala för allt i en affär! Där hittar man sällan några ”fynd” 😉

    • vildhunden
      13 oktober, 2009 kl. 20:54

      Fynd och fynd? Ja ja… det är inte varje dag man kan köpa en ny Stenströmsskjorta för 35 kronor 😀

  3. 13 oktober, 2009 kl. 20:32

    Grattis! Jag har budat på flera Lars Norrmantavlor utan att vinna auktionen. Jag kanske har fel teknik. Dottern säger att man ska vänta till det bara är någon minut kvar innan auktionen stänger och då kasta in ett bud. Men jag orkar inte passa tider.

    • vildhunden
      13 oktober, 2009 kl. 20:57

      Som din dotter säger, gör jag ibland men oftast lägger jag ett bud på vad jag vill betala. I synnerhet om ingen annan budat tidigare 🙂 Då vill jag gärna att de ska få intrycket att varan kan bli dyr och ge sig tidigt i auktionen. Ibland fungerar det och ibland inte. 🙂

  4. 14 oktober, 2009 kl. 07:47

    Grattis. Traderaomdömen ska man vara rädd om!

    • vildhunden
      14 oktober, 2009 kl. 08:15

      Ska jag skriva ut det och sätta diplomet bakom glas och ram? 😀

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.