Hem > Bild, Bloggtorka, Diverse, Foto, Internet, Tankar > ”Stadsflytt”

”Stadsflytt”

23 oktober, 2009

Under en och en halv vecka ska jag hushålla åt den yngste i stan. Hur det blir med bloggandet under den tiden vet jag inte. Lika ryckigt som nu eller inte alls? Jag misstänker att jag inte kan hålla mig borta från bloggen och datorn hela tiden. Har ju iMovie på datorn som jag ska försöka lära mig att använda så jag kan klippa filmer också 😀

Trevlig helg!

madonna

Bilden ovan lägger jag ut för att ”redaktörn” för By á Bladet ska tillägna sig ett kristeligt rent sinne uppfyllt av rena tankar och publicera uppbyggeliga fotografier istället för de syndiga bilder som nu uppenbarar sig i husorganet och leder läsekretsen på villovägar.

  1. 23 oktober, 2009 kl. 15:15

    Trevlig helg på dig själv vildhunden! Vad gäller Redaktörn så tror jag att han är obotlig. Dessutom är jag HELT övertygad om att hans läsare VILL bli ledda på villovägar. Även du. 😉 Klippkram! 🙂

    • vildhunden
      26 oktober, 2009 kl. 12:37

      Vi äro en skock får som följer vår herde i synd och gamman 😉
      Veckokram 🙂

  2. JC
    23 oktober, 2009 kl. 15:28

    Bra du gör lite nytta 😉

    • vildhunden
      26 oktober, 2009 kl. 12:38

      Nytta? 😀

      • JC
        26 oktober, 2009 kl. 13:44

        Ja… För en gångs skull så 🙂

  3. 23 oktober, 2009 kl. 15:50

    Men bästa Vildhund! Jag har ständigt renat i både i tanken och dunken och om det mot förmodan skulle slinga med en eller annan bild på något syndigt så är det HELT inspirerat av mina förtappade läsare. Men omtanken värmer och helgen tycks bli bra (även jag får besök, barnbarnet 1,5 år).
    Sköt om dig!

    • vildhunden
      26 oktober, 2009 kl. 12:41

      Det glädjer mig att redaktörn har renat i tank och dunk 😀 Med sådana läsare som ovanstående kommentatorer förstår jag att redaktörn har svårt att sopa framför egen dörr 😉
      Hoppas helgen med barnbarnet blev en trevlig helg 🙂

  4. Mia
    25 oktober, 2009 kl. 17:54

    Ja ”redaktör´n” kör med mycket avklätt. Jag tror det heter tryckfrihetsordningen:)

    • vildhunden
      26 oktober, 2009 kl. 12:41

      Det är tur att några tänjer på gränserna och provar tryckfrihetsförordningen i praktiken 🙂

  5. h-lady
    26 oktober, 2009 kl. 11:11

    Gullesons Madonna?

    • vildhunden
      26 oktober, 2009 kl. 12:42

      Trönö gamla kyrka så då är det nog Gulleson 🙂

  6. 28 oktober, 2009 kl. 22:08

    Lider hon och barnet av vitiligo? Och vad har hänt med vänsterarmen?

    • vildhunden
      28 oktober, 2009 kl. 23:48

      Kanske 🙂 Men du får fråga Gulleson 🙂 Kanske kan fläckarna bero på ålder? Hon är snart 500 år gammal 😉
      I fråga om vänsterarmen så fråga Gulleson 😀

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.