Hem > Bloggtorka, Dator, Internet > En mycket inflytelserik blogg!

En mycket inflytelserik blogg!

1 november, 2009

Jo man tackar 😀 Endast 7% av svenska bloggar är mer inflytelserika! 😀

Är det verkligen så många bloggar som är mer inflytelserika än min? 😉

Jag blev nyfiken och kollade min bloggs inflytande efter att ha läst om inflytande.se hos MinaModerataKarameller .

Vill du kolla hur inflytelserik din blogg är så gå till inflytande.se och skriv in adressen till din blogg 🙂

Kategorier:Bloggtorka, Dator, Internet
  1. 1 november, 2009 kl. 22:09

    Jaha, 11 procent. Fast frågan är vad som avses med ”svenska bloggar”. Är det sådana som publiceras i den västra rikshalvan, eller på svenska språket, eller både och (logisk konjunktion alltså)?
    Herr Vildhunds blogg är för övrigt listad under ”heta sökningar”. Det låter lite ekivokt, men det kanske inte var avskiten.

  2. 2 november, 2009 kl. 00:10

    Vilka fantastiska svart/vita fotografier! Njutningen är total! 14% hade jag på min blogg, om det var under ”heta sökningar” vet jag inte. Hoppas allt är bra med dig. Hur går det med ”jobbet”? Inflytelsekram! 🙂

  3. 2 november, 2009 kl. 00:31

    Jag blev mycket besviken – det finns tydligen bloggar med mer inflytande än By a Bladet! Undrar vilka fem?

  4. 2 november, 2009 kl. 09:02

    Tag det hela med lite humor. Det gör jag. Distans och perspektiv. 😉

  5. 4 november, 2009 kl. 07:10

    Kan det vara möjligt? Min finns inte ens.

    Skitställe att ha sin blogg på isåfall. Men orka flytta. men jag har faktiskt funderat över att det är rätt oöverskådlig om man skulle vilja hitta nått.

    Är du nöjd med wordpress?

    • vildhunden
      6 november, 2009 kl. 18:07

      WordPress är bra 🙂

  6. 4 november, 2009 kl. 23:03

    Jag har inget inflytande alls. Nästan. Och det är jag glad för. Tänk så mycket skit man skulle kunna ställa mig till svars för, annars.

  7. 5 november, 2009 kl. 16:36

    Jag behöver inte kolla. Det räcker med att slå på teven eller öppna en tidning för att det ska vara uppenbart. Jag har inget inflytande alls. Så skyll inte på mig!

  8. vildhunden
    9 november, 2009 kl. 14:12

    @ Alla; tydligen varierar inflytandet över tid och beror på antalet länkar. Idag saknar jag inflytande – gudskelov 😀

  1. 3 november, 2009 kl. 08:31
Kommentarer inaktiverade.