Hem > Dator, Diverse, Fototriss, Grinig gubbe, Internet, Tankar > Om att kommentera fototrissen

Om att kommentera fototrissen

11 november, 2009

Nu har jag snurrat runt lite grann bland Fototrissarna för att kika på deras fotografier. Fina bilder på många sidor. Bilder som jag försökt kommentera. Kommentarer som Blogspot (Blogger) inte accepterar. I samtliga fall verkar det hänga samman med att fältet där man ska skriva sin kommentar ligger på samma sida som bilderna och fältet öppnas inte i ett nytt fönster eller på en annan sida. Som hos Camilla eller Barbro Binda med andra ord. Där kan jag inte heller kommentera med mindre än att jag byter webbläsare. 😦  Å inte kan jag kommentera hos Annika Bryn heller för gmail.com godkänns inte som en ”valid” e-postadress. 😦

Vad ont har jag gjort? Vad annat än att bestämma mig för gmail.com, Mac OS X och Firefox i kombination?

Ska det verkligen vara på detta viset? *mutter, mutter*

  1. Retstickan
    11 november, 2009 kl. 21:43

    Jag muttrar också över firefox, när jag ska skicka in till skolan kan jag inte göra det med firefox, internetexplorer går utmärkt men tyvärr inte på min dator den låser sig då. ”muttrar lite till”

  2. 11 november, 2009 kl. 23:00

    Mitt enkla svar på alla datorrelaterade problem – dra ur sladden och sov på saken!

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.