Jaja

17 november, 2009

Idag är det ”Motivationskurs” del 1 som gäller fram till lunch. Nog behöver jag motiveras men jag undrar vad de ska motivera oss till? Kanske till att älska Fas 3? Sedan blir det en sväng till märkesverkstaden för att beställa tid för reparation av ”pärlan”. En dyr reparation! 😦

Mer då? Jag är utmanad eller uppmanad av ”Den där tjockisen” att skriva tio saker om mig. Vete tusan om jag brinner för saken men hur Vita och Nell löste uppgiften kan ni läsa medan ni väntar på min redovisning. Om den överhuvudtaget kommer. Den som ger sig till tåls får se, som det heter.

  1. 17 november, 2009 kl. 09:46

    Utmaningar är bra för oss gamlingar – det ger oss möjlighet att tvåla till snorungarna ordentligt. Inte för att det brukar hjälpa – men åtminstonde jag brukar må bättre efteråt!

    Och är man ägare av en bil kallad ”världens vackraste coupé” så SKA det kosta lite 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.