Hem > Bostad, Matprat, Tankar > Nytt boende?

Nytt boende?

25 november, 2009

Helt plötsligt känns det som om jag har en massa saker att ta ställning till och inte bara frågan om hur jag gör för att få till en välsmakande fläskfilégryta.

Ingår ett nytt boende i min ”livsstilsförändring”? Blir jag lyckligare av att flytta någon annanstans?

Kategorier:Bostad, Matprat, Tankar
  1. Retstickan
    25 november, 2009 kl. 18:34

    Ska vi tolka det som om du finner mer njutning någon annan stans? 😀 Gör du det så är ju svaret givet! FLYTTA 😀

    • vildhunden
      25 november, 2009 kl. 21:45

      Nja… lycka och njutning är inte riktigt samma sak för mig. Snarare är ”lycka” tillfredsställelse med livet i vid bemärkelse. Eller något sådant. 🙂

  2. Retstickan
    26 november, 2009 kl. 02:06

    Men ag kollade ordet lycklig 😀 Det kan betyda mycket 😀

    • vildhunden
      26 november, 2009 kl. 10:04

      Just det 🙂

  3. 26 november, 2009 kl. 21:15

    Boendesvar: Knappast!
    Lyckosvar: Nä!

    Gå ut och ta en bild i svart och vitt med någon av dina vintagekameror istället 🙂 Det är livsstil det! Och kanske lycka…

    • vildhunden
      27 november, 2009 kl. 14:50

      Tack för detta rejäla svar. Klart och tydligt 🙂

  4. 26 november, 2009 kl. 22:08

    Umeå är ett alternativ, eller hur? 😉 Boendekram! .-)

    • vildhunden
      27 november, 2009 kl. 14:50

      Nej. Umeå är inget alternativ p g a hyresnivån på orten. 😦
      Alternativkram 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.