Jag ger upp

1 december, 2009

Fyra nätter i rad har jag drömt om kvinnor. Folksamlingar och fester med kvinnor har passerat revy genom mina drömsekvenser. Erotiska dröminslag har förekommit där kopulerandet och att sova tillsammans  varit centralt i drömmen. Märkligt är detta! Försöker mitt undermedvetna tala till mig? Om vad? Inte vet jag. Försöker hjärnan berätta för mig att jag ska sluta läsa i By á Bladet och sluta smygkika in i herr J:s kaffestunder? Eller är allt enbart ett resultat av alltför mycket kaffe alltför sent på kvällen? Jag fattar nada. Drömtydning har inte ingått i min utbildning. Jag vill ju tro att jag har det bra som jag har det. Kan jag inte få lite lugn och ro då?

Problemet med mina bisarra drömmar löser sig säkert om jag sover på saken. 🙂

  1. 2 december, 2009 kl. 21:46

    Ge mig några sekvenser från en dröm så ska jag säga vad jag tror? 🙂 alltså mera detaljer och inga generella drag.

    Jag har ju gått drömkurs.

  2. 3 december, 2009 kl. 07:49

    Gomorron och nattens dröm? Maila den! Det är ändå du som har tolkningsföreträdet.

  1. 3 december, 2009 kl. 09:51
Kommentarer inaktiverade.