Hem > Bloggtorka, Diverse, Dravel, Internet > Vart tog dagen vägen?

Vart tog dagen vägen?

2 december, 2009

Vaknade strax efter nio i morse efter en orolig natt. Men inga märkliga drömmar som jag mindes. Inga drömmar alls faktiskt. Vad jag minns. Seg och segare än segast kände jag mig i varje fall när jag motvilligt masade mig ur sängen och in till kaffebryggaren.  Så här på eftermiddagen undrar jag vart tog denna dag vägen? Visserligen har jag tankat över 800 bilder, som sonen tagit, till en USB-pinne och det tog sin tid. Tid som jag tillbringade sittandes under spisfläkten medan kopparna med kaffe avlöste varandra. Frunch är intagen och badat har jag gjort. Det tar ju också sin tid. Men all tid; vart tog du vägen? Bloggar har jag läst och det tar tid förstås. Mindre bloggande och bloggläsande ger mer tid! Tid som kan användas till väsentligheter! 🙂

Å andra sidan så har jag ju hela livet på mig, så vem behöver egentligen skynda fram genom dagen? Det jag inte gjorde idag, slipper jag göra om imorgon!

