Musfan

3 december, 2009

Jag kommenterade Ias inlägg om musen som kom in med katten, med att föreslå att hon skaffar en ”Giljotti” för att fånga musen som kommit in i lägenheten.En bra musfälla som jag rekommenderar varmt. 😀

Giljotti. En bra musfälla.

Nedan en gammal bild (från den gamla bloggen) på en Giljotti med fångst.

Mus i fälla.

–––––
Apropå möss  och hur mycket de äter samt hur snabbt de förökar sig så kan jag meddela att jag har förökat min garderob med ännu en skjorta från The Shirt Factory. Den kom med posten idag. 🙂 Dessutom kan jag tillkännage för den hungrande läsekretsen att jag smakade couscous för första gången i mitt liv. Smaklöst och såg mest ut som sågspån. Men tillsammans med en fläsk- och böngryta blev det trots allt en måltid.

  1. Ia
    3 december, 2009 kl. 22:33

    Nej, så fruktansvärt!

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.