Hem > Bloggtorka, Dravel, Kläder, Pengar, Politik, Shopping, Stil > Något att glädja sig åt?

Något att glädja sig åt?

7 december, 2009

Om min sömn nu störs av en handfull folkvalda politiker, så får jag kanske gotta mig åt att jag hade lagt det högsta budet på en ytterrock i ”Cashmere Fine Quality” med etiketten Van Gils?

En hel riksdaler kostade rocken!

–––––
Skriv på Budkavlen för välfärd!

  1. 7 december, 2009 kl. 07:18

    Ja, det gäller att hitta saker att glädja sig åt. Måste säga att jag har inte kommit på tanken när jag vaknar och ligger och tänker på allt som går att tänka på. Tradera?!

    • vildhunden
      7 december, 2009 kl. 07:37

      Tradera? Jo men visst! 😀

  2. 7 december, 2009 kl. 10:31

    Nu ser vi fram emot mannekängandet i cashmererocken! Hatt till kanske? Qualitykram! 🙂

    • vildhunden
      7 december, 2009 kl. 14:23

      Ja då har du något att se fram emot. Länge! 😀
      Rockkram 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.