Iväg med er!

9 december, 2009

Ja, seså schas nu! Ge er iväg och rösta i finalen av veckans fototriss. Protestera inte nu. Det finns åtminstone ett par trissar som är väl värda att kika närmare på. Sedan röstar ni! Vad jag röstade på? Om jag säger så här då. Att jag är svag för broar och svartvitt foto är ingen hemlighet. Fattar ni nu då? 🙂

Men som sagt. Det finns fler trissar som är värda att kika lite extra på!

Blomma. Umeå, oktober 1980.

  1. 9 december, 2009 kl. 21:40

    Det är så kul att se gamla Umeå-bilder. Hur det har förändrats…Bilden från cafeét, är det Mecca, en trappa upp?
    Sen ett tips, om du inte har noterat det, Inta Ruka i K-special TV2 fredag kl.20.00 och nej, jag har inte varit på utställningen…än… Umeåkram! 🙂

  2. vildhunden
    9 december, 2009 kl. 22:04

    Var det Mekka det hette? Fiket mittemot Domus? Det var mitt ”stamställe” och dit gick ”alla” på lördagarna. Då var det trångt 🙂
    Jag har ingen TV men kanske visas K-Special på webben också?

    Du har inte sett hennes bilder? Och jag som hade hoppats på ett utlåtande. 😉
    Rukakram 🙂

  3. 9 december, 2009 kl. 22:21

    Så klart jag fattar!

    • vildhunden
      9 december, 2009 kl. 22:24

      Att redaktörn fattar har jag fattat 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.