Luciadagen

13 december, 2009

Glitter är temat för veckans Fototriss. Här glittras det inte. Inget tindrar heller för den delen och nu är dagen slut. Det var visst Luciadagen idag. En händelse som gått mig förbi. Eller jag har ju varit medveten om att det var Luciadagen men inte en Luciasång har jag hört idag trots att jag lyssnat en del på radio. En helt vanlig söndag har det varit. Skönt! 🙂

Nu väntar en natt med orolig sömn eftersom jag druckit kaffe sent på kvällen. Men å andra sidan så kan jag sova länge i morgon, för ingen efterfrågar mina tjänster.  Inga tider har jag att passa. Om jag nu inte ska boka in mig i tvättstugan under morgondagen?

Järnring vid Saltharsfjärden.

  1. 14 december, 2009 kl. 07:16

    Jag har tipsat flera ungdomar om fototrissen. Tack för att du berättade om den.

    • vildhunden
      14 december, 2009 kl. 08:22

      Trissen kan kanske tjäna som ”inspiration” för människor som vill fota? 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.