65,3

20 december, 2009

Klockan är kvart över fyra. Gårdagens -14° är förvandlade till bara -5,7°. Inte snöar det heller som SMHI påstod igår att det skulle göra i natt och under dagen. Men de talade kanske bara om snöbyar längs de östra kustlandskapen? En solig dag istället? Snälla SMHI. Jag behöver påminnas om att vi strax går mot ”ljusare tider”. I varje fall vad gäller dagsljuset. I politiken är det fortfarande grådasket som råder. För att nu inte tala om tillståndet på arbetsmarknaden. Där är det rena natta. Tur att man fortfarande har kläder på kroppen, tak över huvudet och snart en frukost i magen.

Vågen visade 65,3 kilo. Jag var tvungen att väga mig för så här långt kan jag inte märka någon förbättring av tarmen. Det gäller att hålla koll så jag inte tappar för mycket i vikt.

Skit är skit om ock i flytande form!

På Västeråsvägen.

Kl 06.17: Termometern har krupit upp till –1,5° C och ett lätt snöfall har börjat. Så gick det med min förhoppning om en klar och fin vinterdag.

  1. 20 december, 2009 kl. 08:34

    Hmmm..är det skitbra eller skitdåligt?

    • vildhunden
      20 december, 2009 kl. 09:36

      -2,3° och ymnigt snöfall. Det blir en vit jul! 🙂

  2. Dag
    20 december, 2009 kl. 20:02

    Vilken kille i mitten.

    • vildhunden
      20 december, 2009 kl. 20:19

      Nog är det så 😀

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.