Hem > Årets vackraste bil, Bloggtorka, Diverse, Grinig gubbe, Väderprat > Det här gillar jag inte!

Det här gillar jag inte!

29 december, 2009

Det är fjorton grader kallt. Att få upp dörren på förarssidan var ogörligt. Fastfrusen? Men bilen startade snällt och jag tänkte att bara jag kör en sväng så går det att öppna dörren. Så det blev till att krångla sig över i förarsätet och köra en sväng. Men inte vill dörren på förarplatsen låta sig öppnas. Något har frusit (eller gått sönder) i mekanismen (gissar jag). Och hur i helvete ska jag få veta hur dörren ser ut ”inuti” Och hur sjutton kommer man åt att ta bort panelerna om man inte kan öppna dörren? Förbannade kyla! 😦

Detta gillar jag inte!

  1. JC
    29 december, 2009 kl. 15:51

    Gäller ha bil som tål det Svenska klimatet 😉

  2. Kicki
    29 december, 2009 kl. 19:09

    Sälj bilen! 🙂
    Kram
    Kicki

    • vildhunden
      29 december, 2009 kl. 20:53

      Du är inte klok! 😉
      Bilen är ju det käraste jag har. 😀 Men det är klart vill du betala 59 papp för den så kan jag kanske avstå från den 🙂
      Kram
      Ulf

      • Kicki
        29 december, 2009 kl. 23:36

        Vad ska du/man med en bil till som du/man inte kommer in i?
        😀
        Kram
        Kicki

        • vildhunden
          30 december, 2009 kl. 12:47

          Man kan ha den att titta på 😉
          Kram

  3. Retstickan
    30 december, 2009 kl. 11:30

    Varmgarage rekommenderas 😉

    • vildhunden
      30 december, 2009 kl. 12:50

      Man kan vänta in våren också 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.