Medan jag var i farten

30 december, 2009

…och beställde en ny sköljslang till min framkallningsdosa så passade jag på att beställa tio stycken 120–rullar T-MAX 400 också.

Det är dyrt med analogt foto! 😦

Gågatan i Umeå en dag i oktober 1980.

  1. 31 december, 2009 kl. 10:59

    Jag har två förstoringsapparater och lite fotopapper och annat smått och gott. Du kanske ska ta och kika lite på det nästa gång du är i närheten om jag inte hunnit hiva det till dess?

  2. Mia
    1 januari, 2010 kl. 17:11

    Kanonbild, det skulle vara kul och ställa ut lite av dina bilder på vårt vänsterhörn. De har ett otroligt kulturvärde och kraft.

    • vildhunden
      1 januari, 2010 kl. 23:10

      Mia.
      Jag gläds åt att du gillar mina fotografier. 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.