Hem > Bloggtorka, Diverse, Foto, Fototriss, Väderprat > Veckans fototriss

Veckans fototriss

10 januari, 2010

Denna vecka ska Fototrissen handla om ”Så här ser det ut där jag är idag”. Nog masade jag mig ut en sväng med bilen för att se om det fanns något att fotografera men resultatet blev nedslående. Dessutom insåg jag att jag aldrig lär mig att klä mina fötter i raggsockor och kängor utan envisas med att knalla omkring i tunna strumpor och lågskor när termometern visar -14°C. Redan efter några minuter i kylan fryser jag om händer och fötter. Att ha lovikkavantar på händerna när man ska fotografera fungerar inte men kanske kan man handskar i vantarna?

Lite frisk luft fick jag i varje fall. 🙂

  1. 10 januari, 2010 kl. 17:09

    Sko dig ordentligt människa! På andra, om det behövs. 😉
    Halvvantar är ett alternativ om inte handskar funkar. Kängkram! 🙂

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer inaktiverade.